Maatregelen RIN Coronacrisis

Beste Relatie,

De huidige Coronacrisis heeft een enorme impact op vrijwel elke sector in ons land. Wij zien ons dan ook genoodzaakt om per dinsdag 17 maart de nodige (extra) maatregelen te treffen om de omstandigheden voor eenieder zo veilig mogelijk te maken.

RIN B.V. is een service- en dienstverlenend bedrijf en doet er alles aan om deze service- en dienstverlening zo goed mogelijk vorm te blijven geven. De gezondheid en veiligheid van uzelf en onze medewerkers blijft daarbij (in het belang van eenieder) het belangrijkste uitgangspunt.

Naast de algemene richtlijnen van het RIVM voeren we met ingang van dinsdag 17 maart tot nader bericht de volgende aanvullende wijzigingen door in onze bedrijfsvoering:

  • 80% van de werknemers werkt vanuit huis.
  • Vanuit RIN B.V. leggen wij geen externe commerciële bedrijfsbezoeken af.
  • Bedrijfsbezoeken bij ons op kantoor in Wijchen worden uitgesteld, evenals afspraken die ook telefonisch (of op een later tijdstip) kunnen worden afgehandeld.
  • Toegang tot ons kantoor in Wijchen wordt beperkt tot een zogenoemde “acute en fysieke” noodzaak:
    • Eigen- en extern (technisch) personeel
    • Leveranciers/transporteurs van goederen en materiaal
  • Extern personeel op locatie verzoeken wij om de interactie met onze medewerkers tot een minimum te beperken en zich alleen te begeven op de plaats waar de werkzaamheden plaats vinden.

De genoemde maatregelen gelden tot nader bericht en worden indien nodig uitgebreid en/of aangepast.

Wij vragen iedereen met klem de genoemde maatregelen zorgvuldig na te leven, zodat de verspreiding van het Coronavirus kan worden voorkomen.

Mocht u naar aanleiding van deze informatie nog vragen hebben, kunt u zich wenden tot ondergetekende.

Met vriendelijke groet,
RIN B.V.

Marco Maas | Directeur

Aanmelden nieuwsbrief

Stuur een mail info@rin.nl

Bel ons gerust 024 8 200 300

×