
Hulp op afstand
________
Heb jij een 6-cijferige code van onze support medewerkers ontvangen? Vul deze dan hieronder in.
Mocht je geen code ontvangen hebben, neem dan gerust contact op met RIN support.

Monitor jouw support
____________
We werken bij RIN met high end monitoring systemen die ervoor zorgen dat wij inzicht hebben in de systemen van onze klanten en waar nodig preventief onderhoud en updates uit kunnen voeren. Daarnaast kun jij de support monitoren.
Service Level Agreements
____________
Bij RIN werken we met Service Level Agreements. Dat zijn afspraken die we maken omtrent het serviceniveau dat jij van ons kunt verwachten. Zo kunnen wij garanderen dat onze klanten altijd kunnen doen waar ze goed in zijn.
Meer over onze Service Level Agreements?

Storingen & Onderhoud
__________
Valt je internetverbinding weg? Werkt het telefoonverkeer niet meer? Hieronder vind
je alle informatie over onderhoud en storingen.
Is er geen storing gemeld, maar ervaar je toch problemen? Neem dan contact op
met onze support afdeling. Wij helpen je graag met de oplossing!
Heb je een vraag over deze aanpak?
Bel of mail met Gijs. Hij helpt je graag.
